program do aktualizacji xp, w2k

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 13 Aug 2009 - 14:10:01 MET DST

moze ktos z Was stosuje ten prosty zapewne program do aktualizacji xp,w2k
[sp, hotfixy]
DIY service pack. Mam go stad:

http://www.h-online.com/security/Offline-Update--/features/112953
(jak dla mnie powinien byc OK, poki nie musze, nie chce miec koniecznego
coraz czesciej NetFramework)

- ale teraz co dalej?
Rozpakowuje, odpalam podstawowy plik zawartosci archiwum -
UpdateGenerator.exe, zaznaczam jaki system [xp], oraz by zrobiono plik
zbiorczy iso na cd, bez
jakichkolwiek SP, bowiem juz mam plik sp3,
i...
   1.
gdzie mam wskazac miejsce na sciagane pliki [w zasadzie na wykonany po
sciaganiu plikow obraz z nimi - iso] ?
   2.
Jak je potem zainstalowac w systemie ? po prostu po kolei odpalac
pliki-zawartosc iso?
   3.
rozumiem, ze ten program sciaga takze fixy do Office (2000). Tak jest?