Re: Problem ze spoolerem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 13 Aug 2009 - 11:33:03 MET DST

Dnia Thu, 13 Aug 2009 08:28:53 +0200, Kowal napisał(a):

> Zostałem poproszony o pomoc. Sytuacja wygląda tak:
> Jest komputer Win XP Prof SP3 z 2 drukarkami. Laserówka HP 1020 i
> atramentówka HP 1280. Komputer jest wykorzystywany do prac geodezyjnych.
> Właściciel pracuje na programie EWMAPA i tworzy wydruki jakichś tam map (nie
> znam się na tym). W pewnym momencie podczas wydruku pojawił się błąd. Usługa
> spooler przestała nagle działać a powodem tego była biblioteka ntdll.dll.
> Pierwsze podejrzenie padło na wirusy. Komputer odłączony od internetu dla
> bezpieczeństwa, żadnych obcych nośników ale może. Przeinstalowałem system na
> [...]

W problemie ze złym sterownikiem drukarki nie pomogę, ale jego obejściem
może być zainstalowanie wirtualnego sterownika drukarki PDF i wypychanie
tego dużego wydruku najpierw do PDF-a, a potem z małego PDF-a na dowolną
drukarkę. Proponuję darmowy Bullzip PDF Printer albo doPDF.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/