Re: B. dlugi czas palenia plytek DVD (Win XP, wspolczesny laptop)

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 05 Aug 2009 - 17:49:40 MET DST

Użytkownik "Bodzio Podolak, Jr." <bodzio.jr@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał
w wiadomości news:h5c3o5$a0f$1@inews.gazeta.pl...
> Witam Państwa. To co w tytule - płytka 4GB wraz z weryfikacją wypala
> się w 1h
> i 40min. Przy czym zdarzyło mi się parę miesięcy temu zrobić to w
> czasie
> znacznie krótszym. Łączyłem ten fakt z instalacją SP3. Teraz jednak
> znów
> płytki palą się długo. Gdzie szukać przyczyny?
> Dzięks z góry za wszelakie sugestie i miłego popołudnia.

Jaki jest tryb transferu dla urządzenia?
U mnie to trwa 10-20 minut, zależnie od danych i sytuacji.
Może to jeszcze wynikać z bardzo dużej ilości małych plików, mam płytę w
swojej kolekcji, instalka systemu Solaris 10, gdzie samo przeczytanie
struktury katalogów trwa powyżej 5 minut.
Co trwa dłużej, wypalanie, czy weryfikacja? Jaka prędkość nagrywania?