Re: jaki dekoder do filmów na www?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 05 Aug 2009 - 18:05:43 MET DST

Użytkownik "PaweL" <lespawmalpa@interia.pl> napisał w wiadomości
news:h5c750$er5$1@news.interia.pl...
> Cześć
>
> Jaki dekoder jest używany przy odtwarzaniu filmów np. z youtube?
> Wbudowany w przeglądarkę, czy za każdym razem ściąga się coś ze
> strony? Czy może działać sprzętowy dekoder h.264?

FLV - kodek jest w pakiecie k-lite codec pack.
Jednak na samej stronie, obsługę formatu przejmuje (jako obiekt
osadzony, czy jak go zwał) aplikacja we flashu, która odgrywa zawartość.
Wymagana obsługa JavaScript i oczywiście, Flash Player, nie są w tym
momencie wymagane dodatkowe kodeki, udało mi się odpalić stronkę YT
(niedługo już się nie da) na NT4, wprawdzie na maszynie wirtualnej, ale
poszło.
Do samodzielnego odegrania pliku potrzebny jest dedykowany kodek, masz
go we wspomnianym pakiecie.

Przepytaj Gugla, to ci więcej powie.