B. dlugi czas palenia plytek DVD (Win XP, wspolczesny laptop)

Autor: Bodzio Podolak, Jr. <bodzio.jr_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 05 Aug 2009 - 16:08:05 MET DST

Witam Państwa. To co w tytule - płytka 4GB wraz z weryfikacją wypala się w 1h
i 40min. Przy czym zdarzyło mi się parę miesięcy temu zrobić to w czasie
znacznie krótszym. Łączyłem ten fakt z instalacją SP3. Teraz jednak znów
płytki palą się długo. Gdzie szukać przyczyny?
Dzięks z góry za wszelakie sugestie i miłego popołudnia.