Re: Vista - Volume Shadow Copy Service - kilka pytań odnośnie obrazu dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 31 Jul 2009 - 00:03:17 MET DST

Dnia Thu, 30 Jul 2009 23:39:41 +0200, Paweł napisał(a):

> Witam wszystkich
>
> Wczoraj przeinstalowałem Vistę i teraz chciałbym zrobić obraz tej Visty,
> żeby nie trzeba było kiedyś tracić czasu na przeinstalowanie systemu. Z
> tego co zauważyłem, to teraz wszystkie programy(probowalem Ghost 14 i
> jakis Drive Image XML) używają tego mechanizmu Volume Shadow Copy
> Service(VSS) i powiem wam, że mam jakies mieszane uczucia do tej
> technologii, przynajmniej, jeśli chodzi o robienie obrazu dysku
> systemowego. Do niedawna używałem starego poczciwego Ghosta
> uruchamianego w Dosie z dyskietki bootojacej(wersja nr 8, czy jakos tak)
> [...]

Shadow Copy jest stosowane od lat, także w systemach serwerowych. Nie
bój się nowych technologii. DOS to historia. Osobiście polecam maleńki
programik Drive Snapshot, albo - jeśli już koniecznie musi być spoza
działającego systemu - program BootIt http://www.terabyteunlimited.com .

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/