Re: [vista] nowa instalka, integracja itp.

Autor: Stalker-AmA <ftpkonto_at_02.pl>
Data: Wed 29 Jul 2009 - 16:50:34 MET DST

"dziobu" <xxxxxxxx@xxxx.xx> wrote in message
news:h4p717$r6d$1@news.onet.pl...

> Nie.
> Skopiuj od znajomego czy sciągnij z sieci (z zaufanegio źródła!!!) obraz
> boxowej płytki. Potem instalujesz normalnie ze swoim numerem.
> Gdzieś słyszałem że to łamanie licencji, ale czasem dają taki syf do
> laptopa że imho warto.
> Prawde powiedziawszy, to gdyby tak każdy robił po zakupie komputera to na
> viste mniej osób by narzekało...

Numer seryjny z takiej "recovery" instalacji jest inny niz na naklejce
licencyjnej (musieli by przygotowywac kazda plyte indywidualnie) Wystarczy
dowolna instalka WinVistaHome Basic i powinna bez problemu sie aktywowac na
klucz z naklejki, jesli nie to przy rejestracji telefonicznej pojdzie na 99%

> Dysk od producenta to nie instalka. To obraz partycji. W moim przypadku
> przywrócenie takiego obrazu ozbacza utrade wszystkich danych na dysku (na
> DYSKU, nie na partycji systemowej) - też laptop HP. Dlatego zrezygnowałem
> z "przywracania systemu".

Niewiem jak z HP ale np dyski Dell z identycznym napisem sa zwyklymi
instalkami. Kuba prawdz dokladnie co jest na plycie.

--
Stalker @ Amnezja