Re: [vista] nowa instalka, integracja itp.

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Wed 29 Jul 2009 - 12:07:34 MET DST

Dnia 7/29/2009 8:25 AM, Użytkownik kuba napisał:
> mam laptopa HP, działa ponad 2 lata, chciałbym przeinstalować system,
> dostałem do niego dysk WinVistaHome Basic z opisem "Zawiera już
> zainstalowane oprogramowanie i sterowniki"
> co mnie trochę wkurzyło bo nie korzystam z oprogramowania HP a tylko zamula
> i zaśmieca system.
> Nie da rady tego jakoś obejść ? żeby mieć goły system ? bez prezentów z HP ?

Nie.
Skopiuj od znajomego czy sciągnij z sieci (z zaufanegio źródła!!!) obraz
boxowej płytki. Potem instalujesz normalnie ze swoim numerem.
Gdzieś słyszałem że to łamanie licencji, ale czasem dają taki syf do
laptopa że imho warto.
Prawde powiedziawszy, to gdyby tak każdy robił po zakupie komputera to
na viste mniej osób by narzekało...

> i drugie pytaie czy taki dysk od producenta da się od razu zintegrować z SP2
> i dopiero taki zainstalować ?

Dysk od producenta to nie instalka. To obraz partycji. W moim przypadku
przywrócenie takiego obrazu ozbacza utrade wszystkich danych na dysku
(na DYSKU, nie na partycji systemowej) - też laptop HP. Dlatego
zrezygnowałem z "przywracania systemu".

--
Pozdrawiam
dziobu