[vista] nowa instalka, integracja itp.

Autor: kuba <kubaczynski_at_gmail.com>
Data: Wed 29 Jul 2009 - 08:25:33 MET DST

mam laptopa HP, działa ponad 2 lata, chciałbym przeinstalować system,
dostałem do niego dysk WinVistaHome Basic z opisem "Zawiera już
zainstalowane oprogramowanie i sterowniki"
co mnie trochę wkurzyło bo nie korzystam z oprogramowania HP a tylko zamula
i zaśmieca system.
Nie da rady tego jakoś obejść ? żeby mieć goły system ? bez prezentów z HP ?
i drugie pytaie czy taki dysk od producenta da się od razu zintegrować z SP2
i dopiero taki zainstalować ?
żeby znów sieczki na dysku nie robić ?
dzięki !