Re: Newsgroup: pl.comp.os.ms-windows.winxp ?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 26 Jul 2009 - 00:11:35 MET DST

news:2009072520515000@grush.one.pl...
> No właśnie.
>
> Na starszym zresztą też, Windows 2000 mocno kaprysił pod
> względem obsługi ACPI i APIC. Problemem oczywiście były
> błędy w BIOSach płyt i w programach obsługi urządzeń,
> ale cięgi zbiera aż po dzisiaj Windows.

Ale to nie tylko Windows!
Np. na swoim sprzęcie, zesram się, porzygam, zebżdżę, zeszczę, a nie
zainstaluję Linuxa (tu: mam na myśli Ubuntu) w wersji wcześniejszej, niż
7.04...
Wiele też dystrybucji wszelakich na powitanie mówi gudbaj, nawet Kernel
Panic nie wyświetla, tylko w najlepszym razie jakąś sub-sub-miniaturę
shella.
Płyta GA-P35-DS3, proc PD 925...