Re: [Win7] Poczta Usługi Windows Live

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 26 Jul 2009 - 00:06:51 MET DST

news:2009072521242000@grush.one.pl...

> Ale większość nie poświęca tych 30 sekund i wysyła na grupy
> dyskusyjne posty bez oznaczenia kodowania i z niepoprawnie
> wykonanym cytowaniem.

Oj, niestety, niestety... Najgorsze, że często "jak ustawić OE" sugerują
pisma komputerowe, gdzie czasem niemal wprost, nie dość, że złe
ustawienie, to jeszcze pisanie nad cytatem, jest sugerowane...
Ja już nie zliczę, ile z OE do mnie przyszło maili w HTML-u i
Quoted-Printable... Czyli nie tylko newsy, ale i maile...
Ja zrozumiem tych, co po prostu nie wiedzą jak należy... ale źle myślę o
tych, co robią to celowo na złość innym, albo... jak lekcje informy w
szkole... na grupie testowej (na serwerze który nie wychodzi w Usenet),
prośba do testujących o poprawne ustawienie czytników, kilkakrotnie
powtarzana. Bez echa, a wręcz następne testy znów ze złymi ustawieniami
i zero słowa "przepraszamy prosimy o cierpliwość". To się zakończyło
temat "jeszcze raz pojawi się coś ze złymi ustawieniami - to będzie
rozmowa z dyrekcją szkoły"... Hehm, skoro nauczyciel informy nie umie /
nie chce poinstruować uczniów, jak się prawidłowo ustawia czytnik... to
pinda jest, nie nauczyciel...
A co mamy potem? Pokemony wszelakie, wirus jego fat...