Re: Klient ssh (nie putty)

Autor: <bh_at_sih.pl>
Data: Fri 24 Jul 2009 - 11:34:17 MET DST

> Kiepsko szukałeś. Zaznacza się lewym klawiszem myszki w oknie putty.
> Zawartość automatycznie ląduje w schowku. Zawartość schowka wkleja się
> w putty kliknięciem prawym klawiszem myszki gdziekolwiek w oknie.
O tym wiem, ale chodzi mi o przenoszenie zawartosci schowka z Putty do Windows i
odwrotnie. W Putty moge jedynie skopiowac do wspolnego schowka przez Copy All to
Clippboard, czyli tyle co jest w pamieci ekranu pod linuksem.
Innej mozliwosci nie znalazlem.
Potrzebuje przenosic zaznaczone kawalki tekstu np. z linuksowego MCedit do
notatnika Windows.