Re: Zdalny pulpit, ale nie przez sieć

Autor: Patryk Włos <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Fri 17 Jul 2009 - 07:34:52 MET DST

> Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że w przypadku tego linuksa to też jest forma
> sieci tylko za pomocą innego kabla?

Nie do końca - to pomija tablicę routingu, ew. firewalle i wszystkie
inne mechanizmy sieciowe.

> No jak tu zrobić sieć nie mając sieci? :) Zapewnić zapasową, ew. IP KVM ale to
> drogo Ci wyjdzie...

No tak z 1200 PLN za całość po cenach hurtowych brutto sprzed roku.
Teraz nie chciało mi się dokładnie sprawdzać, bo te powiedzmy 100 PLN w
tą czy tamtą już nie robi większej różnicy, jak i tak całość jest
generalnie za droga.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com