Re: Zdalny pulpit, ale nie przez sieć

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 17 Jul 2009 - 01:22:46 MET DST

** JoteR <joter@pf.pl> wrote:

> "Powiedzmy, że po prostu nie mogę używać interfejsu sieciowego" Nie "padła
> sieć" - po prostu z definicji tam jej nie będzie. Czyli w zasadzie BT też
> odpada, bo to de facto interfejs sieciowy.

No czyli de facto karta w serwerze, która robi za graficzną i puszcza to przez
jakiś protokół SIECIOWY jak RDP czy VNC. Przynajmniej w teorii jak nie chcesz
sieci to się nie da...

> Nie "zapasowa sieć". Alternatywne połączenie.

To co proponuję to nie jest po ludzku? Alternatywne połączenie sieciowe to jest
zrozum nadal połaczenie sieciowe (tylko potencjalnie inną siecią).

> To jakaś przeszkoda, że w serwerze? Poważnie pytam.

BT służy do zastosowań konsumenckich np. zestawiania sieci PAN (P od personal)
pomiędzy modułem GPS, telefonem. Ew. może służyć do wymiany muzyczki w
telefonie czy pikczersa. Do serwerowni się nie nadaje gdyż z tego co mi wiadomo
nie zapewnia żadnych sensownych mechanizmów bezpieczeństwa.

No chyba, że każde jedno urządzenie w serwerowni jest zaufane no i ona sama
jest ekranowana, aby fale radiowe nie wyciekły na zewnątrz...

No i tak czy inaczej nawet jakbyś zastosował BT to jest to SIEĆ, a nie np.
adapter hosta...