WMP12 i PS3

Autor: MC R_at_VEL <R_at_VEL>
Data: Tue 14 Jul 2009 - 10:08:16 MET DST

WiTaM
Mam zainstalowany Windows 7 RC oficjalny ze strony Microsoftu i PS3.
W Viscie udostępnianie multimediów w Windows Media Playerze było
proste wystarczyło w opcjach WMP dać udostęmij dane pliki lub
katalogi. W WMP12 tego już niema jest udostępnianie bibloteki i mój
problem polega na tym że dodaje do biblokteki pliki które chce
udostępnić sobie do PS3 i video i grafika jest wszystko OKi (chyba) w
PS3 widzę server multimediów i w nim audio, video, i grafikę. Video i
grafikę mam ok, katalogi i pliki widzę a jak w chodzęw muzykę to nie
mam nic !! nawet niemam wyboru katalogów wszystkich plików i innych
takich ??
Czy ktoś może mi pomóc. Może cośpoprzestawiałem ??

PozDraWiaM