Problem z drukiem

Autor: promykg <prom_kgWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 10:54:36 MET DST

Witam,

Mam taki problem i nie mogę go rozwiązać - podczas wydruków z MS Office niektóre
części tekstu nie drukują się - jest puste miejsce, ale na ekranie wszystko jest
na miejscu. Ten sam dokument tekstowy nagrany do pliku na innym komputerze
drukuje się bez problemu. Ten sam problem był z officem 2003 i teraz 2007 po
upgradzie. Myślę, że problem może być z jakimś driverem do drukarki, tyle tylko,
że drukarka jest sieciowa podłączona przez RJ45 i na jednym komputerze działa
bez problemu, a na tym nie. Czy ktoś miał podobny problem i może wie co trzeba
zrobić?

promyk-g