Re: Problem z drukiem

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 12:23:41 MET DST

Użytkownik "promykg" <prom_kgWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:1886.000000a7.4a5af64c@newsgate.onet.pl...
> Witam,
>
> Mam taki problem i nie mogę go rozwiązać - podczas wydruków z MS
> Office niektóre
> części tekstu nie drukują się - jest puste miejsce, ale na ekranie
> wszystko jest
> na miejscu. Ten sam dokument tekstowy nagrany do pliku na innym
> komputerze
> drukuje się bez problemu. Ten sam problem był z officem 2003 i teraz
> 2007 po
> upgradzie. Myślę, że problem może być z jakimś driverem do drukarki,
> tyle tylko,
> [...]

Nie wiem, czy coś pomogę... ale tak mi się skojarzyło po próbach ze
swoją.
Mam kolorową drukarkę (HP930c), ale czynny tylko atrament czarno-biały.
W normalny sposób nie drukowały się nawet ciemne partie tekstu, czy
rysunku, jedynie bardzo ciemne i czarne...
Przestawiłem we właściwościach na skalę szarości i wszystko drukuje się
prawidłowo, oczywiście, w odcieniach szarości...
Może po prostu tu i tam różne są w tym względzie ustawienia?