Re: Problem z drukiem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 13 Jul 2009 - 14:38:09 MET DST

In news:1886.000000a7.4a5af64c@newsgate.onet.pl,
*promykg* <prom_kgWYTNIJTO@op.pl> typed:
> Witam,
>
> Mam taki problem i nie mogę go rozwiązać - podczas wydruków z MS Office
> niektóre części tekstu nie drukują się - jest puste miejsce, ale na
> ekranie wszystko jest na miejscu. Ten sam dokument tekstowy nagrany do
> pliku na innym komputerze drukuje się bez problemu. Ten sam problem był z
> officem 2003 i teraz 2007 po upgradzie. Myślę, że problem może być z
> jakimś driverem do drukarki, tyle tylko, że drukarka jest sieciowa
> podłączona przez RJ45 i na jednym komputerze działa bez problemu, a na
> [...]

Podam Ci trzy warianty do wyboru, moze ktoryś zatrybi ;)
1.W pliku C:\WINDOWS\ATM.ini w lini ATM=On należy zmienic
na ATM=Off.
lub
2. w Rrejestrze (Start/Uruchom/Regedit):
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Office\9.0\Word
(jest zapis dot.worda 2000 a jezeli ktos uzywa word'a 97 to j.w.
klucz lecz \8.0\Word lub wyzszej np..... 2003, to \10.0\Word lub
\11.0\Word
Nadac nowy ciag "Flags" = "8192"
Jest to spowodowane wymuszaniem kodu ANSI zamiast UNICODE.
3.HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Office\9.0\Word\Options
wartosc "NoWideTextPrinting" - ustawić jego wartość na 1.

lub możliwe, że masz przestawione w opcjach drukarki.
Podam i na przykładzie HP 8xx do 9xx: (Ty sobie poszukaj dla Minolta1100L)
Znajdź plik HPFcfg21.exe (u Ciebie może być o innej nazwie, ale bardzo
podobny) leżący w C:\WINDOWS\SYSTEM\HPFcfg21.exe
Uruchomisz konfiguracje drukarki HP, zaznacz ptaszek w polu:
-Ładowanie czcionek TrueType
-Drukuj True Type jako grafikę
natomiast (ważne!) odznacz fajke przy:
-Technologia druku Windows