Re: mapowanie na żądanie

Autor: Rafał Jeżak <rjezak.NOSPAM_at_NOSPAM.gmail.com>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 18:18:28 MET DST

Michal Kawecki pisze:
> Może zmień zakres adresów IP w swojej sieci domowej, tak żeby nie
> pokrywał się z siecią w firmie.
To by było najlepsze rozwiązanie, ale czy to na pewno pomoże? Jestem w
stanie to zrobić, ale zanim przypomnę sobie hasło do routera chciałbym
wiedzieć czy na 100% to rozwiąże mój problem.

Druga sprawa, przy okazji sieci w Windows Vista, pamiętam, że w XP można
było przeglądać wszystkie zgłaszające się grupy robocze w obrębie sieci,
tutaj też tak można? Szukałem, ale znaleźć nie mogę :(

--
Rafał Jeżak
rjezak.(at).gmail.(dot).com