Re: mapowanie na żądanie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 19:15:25 MET DST

Dnia Thu, 09 Jul 2009 18:18:28 +0200, Rafał Jeżak napisał(a):

> To by było najlepsze rozwiązanie, ale czy to na pewno pomoże? Jestem w
> stanie to zrobić, ale zanim przypomnę sobie hasło do routera chciałbym
> wiedzieć czy na 100% to rozwiąże mój problem.

Tego Ci nie powiem niestety. Wypróbuj więc wpierw to drugie rozwiązanie
stosując je do tej drukarki, która jest podpięta do komputera ze stałym
adresem IP.

> Druga sprawa, przy okazji sieci w Windows Vista, pamiętam, że w XP można
> było przeglądać wszystkie zgłaszające się grupy robocze w obrębie sieci,
> tutaj też tak można? Szukałem, ale znaleźć nie mogę :(

Nie trzeba nic szczególnego robić. Jeśli będą dostępne, to Vista je sama
pokaże.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/