Re: mapowanie na żądanie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 06:17:14 MET DST

Dnia Thu, 09 Jul 2009 01:15:01 +0200, Rafał Jeżak napisał(a):

> cześć,
>
> Mam notka którego używam do domu i w pracy, notek ma Vistę Home Premium,
> w pracy XP Pro, w domu XP Home. Postanowiłem mapować drukarkę z domu i w
> pracy. Niestety jeśli włączam notka w pracy Vista długo się ładuje, tzn.
> długo 'wisi' na ekranie logowania, dopiero po dłuższej chwili można
> podać hasło. Domyślam się, że szuka drukarki z domu. Czy można jakoś
> ustawić żeby mapował mi drukarki tylko jeśli będę tego potrzebował? To
> samo chciałbym osiągnąć z dyskami, które niedługo mam zamiar mapować.

Może zmień zakres adresów IP w swojej sieci domowej, tak żeby nie
pokrywał się z siecią w firmie. Inna podpowiedź, którą można tutaj
wypróbować, to utworzenie lokalnego portu o nazwie takiej jak ścieżka do
zamapowanej drukarki tj. np. \\server\drukarka i podbindowanie go do
sterownika drukarki. Przy czym warto użyć zafiksowanych adresów IP
zamiast opierać się na nazwach netbiosowych.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/