mapowanie na żądanie

Autor: Rafał Jeżak <rjezak.NOSPAM_at_NOSPAM.gmail.com>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 01:15:01 MET DST

cześć,

Mam notka którego używam do domu i w pracy, notek ma Vistę Home Premium,
w pracy XP Pro, w domu XP Home. Postanowiłem mapować drukarkę z domu i w
pracy. Niestety jeśli włączam notka w pracy Vista długo się ładuje, tzn.
długo 'wisi' na ekranie logowania, dopiero po dłuższej chwili można
podać hasło. Domyślam się, że szuka drukarki z domu. Czy można jakoś
ustawić żeby mapował mi drukarki tylko jeśli będę tego potrzebował? To
samo chciałbym osiągnąć z dyskami, które niedługo mam zamiar mapować.

Pozdrowienia,

--
Rafał Jeżak
rjezak.(at).gmail.(dot).com