Re: XP: bezpieczne usuwanie sprzętu, jak wyrzucić z listy dyski twarde?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 09:10:00 MET DST

Piotr M pisze:

> Ale chodzi o to, że ta ikona stale mi tu siedzi w trayu bo w laptopie
> DVD wymienne. No ale skora tak straszycie ;) to pomyślałem że może
> wywalić ją z traya,

Kurcze, ja czegoś momentami nie rozumiem, to tylko ikona 16x16px.
Nie chce chcesz używać autoukrywania które jest po to by zmniejszyć
ilość niepotrzebnych ikon trayowych. Usuniecie jednej ikonki nie doda ci
więcej miejsca niż wywalanie np regulacji głośności czy podobnych
apletów ważne dla siebie możesz w opcjach autoukrywania zostawać na
stałe. przecież repertuar ikonek masz ten sam.