Re: XP: bezpieczne usuwanie sprzętu, jak wyrzucić z listy dyski twarde?

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.xx>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 13:13:17 MET DST

Osadnik pisze:

> Kurcze, ja czegoś momentami nie rozumiem, to tylko ikona 16x16px.
> Nie chce chcesz używać autoukrywania które jest po to by zmniejszyć
> ilość niepotrzebnych ikon trayowych. Usuniecie jednej ikonki nie doda ci
> więcej miejsca niż wywalanie np regulacji głośności czy podobnych
> apletów ważne dla siebie możesz w opcjach autoukrywania zostawać na
> stałe. przecież repertuar ikonek masz ten sam.

Nie stosuje autoukrywania bo różnie działa, niektóre ikonki mimo że
schowane na stałe, znów wyłażą, a tak to sobie sam ręcznie porządek
zrobiłem i cześć. Nie chodzi tylko o tą jedną, na wiele już nie muszę
patrzeć, a ta jedna została żeby był perfect :)

A co do regulacji głośności, to jest jakiś sposób aby zrobić taki mały
suwaczek na pasku zadań? Byłby idealny i tak by podniósł komfort pracy.
Regulacja przez tą ikonkę to masakra, po naciśnięciu długo się ujawnia
ten regulator i w ogóle trzeba naciskać, a tak to jednym machnięciem by
było i już. Fajnie żeby ten suwaczek nie był częścią jakiegoś większego
programu, tylko on i bez żadnych innych dodatków. Ma ktoś jakiś pomysł?

Dziękuję.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?