Re: XP: bezpieczne usuwanie sprzętu, jak wyrzucić z listy dyski twarde?

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.xx>
Data: Mon 06 Jul 2009 - 21:51:15 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Po co? Chcesz zawsze mieć możliwość utraty danych z dysków
> dynamicznie odłączanych?

W sumie nigdy z tej opcji nie korzystałem, po prostu odczepiałem
(komórkę, różne flashe) i cześć (wiem wiem, do czasu aż się zdarzy :) ).
Ale chodzi o to, że ta ikona stale mi tu siedzi w trayu bo w laptopie
DVD wymienne. No ale skora tak straszycie ;) to pomyślałem że może
wywalić ją z traya, ale samą funkcję, bo gdybym chciał skorzystać "z
bezpiecznego usunięcia sprzętu" to w inny sposób niż przez ta ikonkę. Da
się?

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?