Re: Problemy z uprawnieniami

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 05 Jul 2009 - 00:34:15 MET DST

Dnia Sat, 04 Jul 2009 23:24:42 +0200, DFpawel napisał(a):

> Gdzie w TC jest możliwość ustawiania uprawnień (dodawanie userowi praw
> do katalogów/plików)? Szukałem w helpie i jest tylko jedna wzmianka o
> możliwość zmiany atrybutów uniksowych rwx dla plików znajdujących się na
> FTP-serwerach. Posiadam wersje 7.02a.

Nie mam gołego TC. W TC PowerPack odpowiednie polecenia znajdziesz w
Sieć | NTFS, np. uprawnienia/inspekcja/przejmij na własność.

> Czyżby do tej pory nie ma darmowego narzędzia? Czy za pomocą xcacls
> ustawię poprawnie uprawnienia? Bo jak na razie nie wychodzi mi...

Oczywiście. W systemie masz cacls, xcacls, w Viście jest icacls...
sądziłem, że chodzi Ci o narzędzie graficzne, zastępujące XPFSE.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/