Re: Problemy z uprawnieniami

Autor: DFpawel <0.pawel_at_STOP.gazeta.pl>
Data: Sat 04 Jul 2009 - 23:24:42 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> XPFSE faktycznie ma narowy. Proponuję korzystać z Total Commandera albo
> z jego ulepszonej wersji TC PowerPack.

Gdzie w TC jest możliwość ustawiania uprawnień (dodawanie userowi praw
do katalogów/plików)? Szukałem w helpie i jest tylko jedna wzmianka o
możliwość zmiany atrybutów uniksowych rwx dla plików znajdujących się na
FTP-serwerach. Posiadam wersje 7.02a.

Czyżby do tej pory nie ma darmowego narzędzia? Czy za pomocą xcacls
ustawię poprawnie uprawnienia? Bo jak na razie nie wychodzi mi...

Pozdrawiam
Paweł