Re: Problem z namierzeniem Hardware Interrupts

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sun 05 Jul 2009 - 00:53:33 MET DST

GLaF pisze:

> W biosie jest Bi-directional DMA 3. W menadżerze urządzeń nie ma żadnych
> konfliktów. Próbowałem na wszystkich 3 "Metoda sposobu filtrowania", ale
> zawsze to samo: dopóki w pasku obok zegara jest ikonka drukarki, to procek
> obciążony na 100%. A drukowałem bardzo prostą stronę: ramka 2x2, w każdej
> komórce 3 litery, tworzone w OO writer.

Co drukowałeś nie jest istotne :).
LPT zajmuje IRQ 7. Ustaw w BIOS'ie EPP. Sprawdź co siedzi na przerwaniu 7 i
zmień na inny dla tego urządzenia. Konflikt może się pojawiać tylko w
momencie drukowania - nie pisałeś czy chodzi np. karta muzyczna. Jeśli nie
pomoże to znajdując urządzenie zajmujące przerwanie 7 przełóż ją do innego
slotu PCI.
Na starszej płycie musiałem tasować trzema kartami by się w końcu uspokoiły
dziwne zachowania, choć teoretycznie nie współdzieliły przerwań.

--
Artur