Re: [Vista] Jak sprawdzić, co korzysta z danego portu?

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sun 05 Jul 2009 - 00:06:27 MET DST

Michal Biek pisze:
> artiun log(in):
>
> 1. Nie śmieję się ino uśmiecham się! Gdybym się śmiał to byłoby LOL.
> 2. Wchodzę na konto http://poczta.o2.pl/ i widzę otwarty port 8080 ;-)
> Otwartego portu 80 nie widzę.
Nie mam u siebie/dla siebie o2. Otwarta poczta wp wykazuje tylko port/y 80.
> 3. Nie o przeglądarkch pisano w kontekście portu 80 [nasłuchiwanie]
raczej o tym, że skype próbuje robić za serwer http.
> 4. IMHO jeżeli już to pocztę można wysyłać przez port 80 tylko za pomocą
> swojego Webmaila lub poprzez obcy Webmail lub przez odpowiedni tunel.
tak
> 5. A Re nt. portu 80 & "portem 80 da się rozsyłać pocztę" masz też po
> prawidłowej odpowiedzi na pytanie MK:
> "Ale rozsyłanie poczty nie wymaga otwierania portów do nasłuchu, prawda?"
prawda
> No i to by było na tyle!:---D
Czyli na jednym porcie nie pójdą - skype robiący za serwer i równocześnie
apache. Aby działały równocześnie trzeba (bo tak łatwiej) zmienić linijkę w
httpd.conf apache
Listen 80
na inną (np. Twoją)
Listen 8080