Re: [Vista] Jak sprawdzić, co korzysta z danego portu?

Autor: Michal Biek <mbiek_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 03 Jul 2009 - 18:40:15 MET DST

artiun log(in):
> Wejdź sobie na swoje konto na stronie http://poczta.o2.pl/
> i zobacz jakie porty są otwarte.
> Napisać taki automacik do rozsyłania przez port 80 (http) to małe
> piwo, np. Opera obsługuje skrypty, nie mówiąc o PHP czy C++ gdzie
> powstaje .exe. Możemy się śmiać dalej :)

1. Nie śmieję się ino uśmiecham się! Gdybym się śmiał to byłoby LOL.
2. Wchodzę na konto http://poczta.o2.pl/ i widzę otwarty port 8080 ;-)
Otwartego portu 80 nie widzę.
3. Nie o przeglądarkch pisano w kontekście portu 80 [nasłuchiwanie]
4. IMHO jeżeli już to pocztę można wysyłać przez port 80 tylko za pomocą
swojego Webmaila lub poprzez obcy Webmail lub przez odpowiedni tunel.
5. A Re nt. portu 80 & "portem 80 da się rozsyłać pocztę" masz też po
prawidłowej odpowiedzi na pytanie MK:
"Ale rozsyłanie poczty nie wymaga otwierania portów do nasłuchu,
prawda?"
No i to by było na tyle!:---D

--
"W każdym systemie można być głąbem!