Re: LBA48 - brak w SP3?

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Thu 02 Jul 2009 - 11:25:48 MET DST

W dniu 2009-07-02 04:42, artiun napisał(a):

> Sorry, nie czytałem całości - stawiam na uszkodzony dysk. Z laptopem
> może być taki problem, nie zauważyłem by gość napisał czy to nowy laptop
> (gwarancja), w tym wypadku nie ma na co czekać - serwis. Czysta
> instalacja XP nie zobaczy prawidłowo takiego dysku (ale już od SP1 tak -
> zintegrowane). BIOS nie ma znaczenia - rodzina XP nie używa już ustawień
> BIOS'u (przynajmniej odnośnie dysku).

Nie, to nie jest nowy sprzęt, ale dysk owszem, około roku i od początku
takie jaja. Też myślałem że system olewa bios, ale jak widać nie, chyba
że to nie dotyczy dysków z których się bootuje :)

Wygląda tak jakby dysk żarł sie z kontrolerem - zrobiłem testy - żadna
instalka windy (łącznie z winsrv) nie widzi go prawidłowo.
Zobaczymy co powie support producenta laptopa :)

Jak długo siedzę w kompach i pracowałem w serwisie, tak jeszcze nie
spotkałem sie z takimi jajami - nie widzi trudno (taka jego uroda), ale
dlaczego są problemy z odczytem :)

--
PM