Re: [Vista] Jak sprawdzić, co korzysta z danego portu?

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Thu 02 Jul 2009 - 12:17:46 MET DST

artiun pisze:
> port 80 to http

Wiem, właśnie DLATEGO zdziwiłem się co może tam robić Skype.

> Skoro piszesz o apache... (nie wiem co mogłeś na nim puścić)
> To właściwie nie wiem o co pytasz, robisz chyba coś o czym mało wiesz :)

Ale o co chodzi? Ja pisałem, że Apache w ogóle nie chce wystartować bo
ma zajęty port. Tego dotyczył mój problem - żeby zlokalizować program
który go wcześniej zajął.

> A skype - może Ci ściągać/próbować jakieś reklamy :)

W Skype nie ma reklam :)

A dlaczego używa portu 80 - to już opisałem wczoraj :) Używa go "na
zapas" do nasłuchiwania połączeń przychodzących. Na szczęście da się to
wyłączyć :)

--
Pozdrawiam,
Maciek