Re: Problem z plikiem *.toc - pomyślne zakończenie :)

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Fri 19 Jun 2009 - 13:25:50 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
Sempiterna raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Powitać!

> Skarżylem się, skarżylem, że nic znaleźć nie mogę.
> Postanowiłem te krzaki wziąć na warsztat i "rozłupać" je ręcznie, bo się
> wqźviłem... :)

[..]
Wycinam, bo choć bardzo mądre, to długie ;)

> Idę wypić za sukces :) (lampkę wina, nie więcej) :))
> Obrazek już sobie spokojnie drzemie w archiwum :)

Mega Szacun! - Co prawda zozumiałem niecałą połowę
z tego dramatycznego zapisu wydarzeń ...
BTW ciekaw jestem, co za bezcenne nagrania ocaliłeś?

Pozdruffka

--
http://zax.pl/~ibozaur/