Re: wymagania - Bootexecute

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 22:49:35 MET DST

W dniu 2009-06-18 21:10, Jacek Kalinski napisał(a):

> Nie masz racji, albo używasz starej wersji, albo nie umiesz programu
> użyć.
> U mnie pokazuje - wystarczy znać PID procesu, który blokuje katalog.
> http://jacek.dyski.one.pl/procexp/procexp_services.jpg
> http://jacek.dyski.one.pl/procexp/procexp_services2.jpg

pokazuje mi usługi (wzięte z tasklist a process explorer pokazuje to
samo tyle ze nazwami): AudioSrv, Browser, Dhcp, dmserver, ERSvc,
EventSystem, helpsvc,lanmanserver, lanmanworkstation, Netman,Nla,
RasMan, Schedule, seclogon, SENS,SharedAccess, ShellHWDetection,
TapiSrv,TrkWks, W32Time, winmgmt, wscsvc, WZCSVC

co mam wg Ciebie wyłączyć???

> Czyli jak proponujesz? ;)

To co już zrobiłem, odblokowałem... usunąłem i dalej dupa zbita.

> To zgłoś to do ich supportu. Od tego są i mają opisy tych błędów.

Zgłosiłem to już kiedyś, i o ile pamiętam to skierowali na swoje strony
miedzy innymi te gdzie piszą o przerejestrowaniu bibliotek i
zainstalowaniu nowego klienta winupdate, ale niestety nie dostałem
opisów błędów :(

--
PM