Re: wymagania - Bootexecute

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 21:10:18 MET DST

W artykule <h1c578$71r$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, PM napisał(a):

> on też wskazuje tylko który proces a nie konkretną usługę - sęk w tym że
> jest na nim kilkanaście usług :(

Nie masz racji, albo używasz starej wersji, albo nie umiesz programu
użyć.
U mnie pokazuje - wystarczy znać PID procesu, który blokuje katalog.
http://jacek.dyski.one.pl/procexp/procexp_services.jpg
http://jacek.dyski.one.pl/procexp/procexp_services2.jpg

> Coś czuje że będzie trzeba pobawić sie z tym ręcznie.

Czyli jak proponujesz? ;)

> Swoją drogą po jaką cholerę są numery błędów skoro MS milczy na ten
> temat, jeżeli coś wywala błąd tzn że obsługa jest i może sie coś takiego
> zdarzyć. Tak jakby nie mogli napisać czegoś w stylu "wystąpił błąd xxx -
> brak wpisu/biblioteki xxx..." :)

To zgłoś to do ich supportu. Od tego są i mają opisy tych błędów.

Jacek