Re: wymagania - Bootexecute

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 03:39:56 MET DST

W dniu 2009-06-18 01:35, Jacek Kalinski napisał(a):

> Process Explorer
> http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896653.aspx

on też wskazuje tylko który proces a nie konkretną usługę - sęk w tym że
   jest na nim kilkanaście usług :(

> A jeśli nie dojdziesz w ten sposób, to:
> msconfig i zaznaczenie uruchamiania diagnostycznego
I chyba tak trzeba będzie zrobić, już wole wywalić to unlockerem -
będzie szybciej.

> A nie jest to przypadkiem jakaś infekcja?

Kompy są na 99.99% czyste
> A swoją drogą, to w C:\windows\windowsupdate.log nie masz
> podanej przyczyny problemów?

Niestety, sieje tylko numerami błędów na które wujek google ma tylko
tyle do powiedzenia że inni mają podobne problemy i zalecają
przerejestrowanie bibliotek, wywalenie katalogów softwaredist... i
catroot2 :'(

Coś czuje że będzie trzeba pobawić sie z tym ręcznie.
Swoją drogą po jaką cholerę są numery błędów skoro MS milczy na ten
temat, jeżeli coś wywala błąd tzn że obsługa jest i może sie coś takiego
zdarzyć. Tak jakby nie mogli napisać czegoś w stylu "wystąpił błąd xxx -
brak wpisu/biblioteki xxx..." :)

--
PM