Re: wymagania - Bootexecute

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 01:35:08 MET DST

W artykule <h1bn9e$thi$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, PM napisał(a):

> Problem w tym ze to nie działa, nie mam pojęcia jaka jeszcze usługa może
> to trzymać, a unlocker wskazuje tylko że svchost i numer wątku - nie
> wiem jak po tym dojść co to może być.

Process Explorer
http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896653.aspx

A jeśli nie dojdziesz w ten sposób, to:
msconfig i zaznaczenie uruchamiania diagnostycznego

> Niestety mam problem z updateami na ponad 20 kompach i podejrzewam ze
> wywalenie catroot może pomóc

A nie jest to przypadkiem jakaś infekcja?

A swoją drogą, to w C:\windows\windowsupdate.log nie masz
podanej przyczyny problemów?

Jacek