Re: Skończyły się literki dysków - co dalej?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 19:55:43 MET DST

Użytkownik "Marcin Gala" <m.gala.maupa@.interia.pyly> napisał w
wiadomości news:h136rb$9nc$1@mx1.internetia.pl...

> Wlasnie opisales starutkiego VBS, czyli Video Backup System, wymyslony
> gdzies na poczatku lat 90 dla kompow Amiga. Miescilo to cos, chyba
> kolo

A bardzo możliwe, choć mi pecet koło głowy fruwa... Ale możliwe, że mylę
się.

> 80MB/godzine tasmy, zrzut i odczyt w rzeczywistym czasie przesuwu
> tasmy
> (znaczy te 80MB zrzucales 1h, tak samo przy odczycie) Pewnie w
(...)

To malutko, tylko 80 MB/h choć i tak nieco ponaddwukrotnie szybciej, niż
standardowy port szeregowy...
Muszę w necie poszperać, czy dokładnie o tym samym mowimy, żeby nie
okazało się, iż przeinaczam coś, co już jest i nie ulegało zmianom...