Re: (Nie)ciekawe skasowanie

Autor: notatall <not_at_at.all>
Data: Tue 16 Jun 2009 - 17:21:06 MET DST

On Sat, 13 Jun 2009 10:12:48 +0200, Osadnik <osadnik.www@wp.pl> wrote:

>Miałem podobny "przechlap" i skierowałem sie ku programowi DMDE
>(naprawdę niezły program) do kupienia PL jeśli tych plików bardzo dużo
>- u mnie ładnie odzyskiwał całe kilkuset megabajtowe mocno
>sfragmentowane kawałki.
>W twoim przypadku może sie okazać bardzo pomocny.
>
>P.S nie wiecie nawet jaka to frajda jak po otworzeniu dysku widzicie
>pliki które możecie odzyskać mimo ze zostały skasowane pół roku temu :)

TestDisk w opcji "deeper seek" odnalazl poszukiwana partycje, ale
tablica alokacji plikow niestety byla zniszczona. Tak wiec tu porazka.
Find and Mount nawet tej partycji nie odnalazl.
Odpalilem Ontrackowski Easy Recovery i o dziwo (o dziwo bo ta nazwa
programu brzmi troche lamersko, nieprawdaz?) od kilku godzin odnajduje
plik po pliku :-) Obiecuje, ze ma do odzysku 665 plikow avi (nie
liczac tych mniejszych) i te kilkanascie ktore dotychczas odnalazl
wszystkie sa w porzadku - czytaj nieuszkodzone. A sa to pliki
kilkusetmegabajtowe. Tak wiec nie ma cudow - musi odzyskiwac nawet te
poszatkowane.
Minusem, ale malym, jest tylko to ze chce to robic przez 129 godzin,
a te jego sekundy to jak widze trwaja ze dwa razy dluzej niz sekundy
prawdziwe. A wiec za tydzien pewnie skonczy. Ale co tam :-)

Dziekuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam
n.