Re: klucz licencyjny i wersja....

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 22:58:29 MET DST

In news:h0ov84$28oa$1@opal.icpnet.pl,
*Michal Biek* <mbiek@2.pl.invalid> typed:
> Jacek Kalinski log(in):
>
> A to mnie czegoś nowego nauczyłeś. We wczesnych wersjach chyba F9 nie
> było...! Później, znalazłem najpierw winproductkey
> http://www.rjlsoftware.com/?winproductkey, dalej WinAudit, Everset UE
> necrackowany;-) kilka dni używałem teź... a na koniec bajki kupiłem se
> SIW 4Proff:-)
> Dla zabawy, po walce z Napoleonem ;-), złożyłem do kupy wiedzę
> znalezioną w INecie i wgłowie... i skrobnąłem sobie skrypt(y) we vbs/WMI
> do ustalania tego i owego:-).
> P.S.
> [...]

Co do Office 2000 (wyższe wersje są zapisywane w inny sposób)
Zapisane jest to w trakcie instalacji w pliku "Instalator Office
2000(0002)_MsiExec.txt" w lokalizacji %windir%\Temp
w lini:
Property(C): PIDKEY = XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Property(C): COMPANYNAME = XXXXXX
Jeśli czyscil "smieci" tylko przez "Porzadkowanie dysku..." to jeszcze
powninien tam byc.
Natomiast wygenerowany numer znajduje sie w kluczu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\CurrentVersion\Uninstall\
{xxxxxxxx-78E1-11D2-B60F-006097C998E7}
"ProductID"=xxxxxxxxxx - jezeli chcesz to usn ten wpis
potem uruchom np. worda - dostaniesz pytanie o numer.