Re: klucz licencyjny i wersja....

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 11 Jun 2009 - 09:49:00 MET DST

W artykule <h0p6up$48j$1@atlantis.news.neostrada.pl>, Piotr Palusiński
napisał(a):

> Co do Office 2000 (wyższe wersje są zapisywane w inny sposób)

Nowsze mają już DigitalProductID :)

> Zapisane jest to w trakcie instalacji w pliku "Instalator Office
> 2000(0002)_MsiExec.txt" w lokalizacji %windir%\Temp

Tak, ale wystarczy uruchomić oczyszczanie dysku, zaznaczyć usunięcie
tempów i już plików nie mamy.
Albo dowolny inny program do usuwania śmieci.
Jeśli Office był instalowany >= 6 miesięcy temu, prawdopodobieństwo
znalezienia tego pliku graniczy z cudem :)

> Natomiast wygenerowany numer znajduje sie w kluczu:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\CurrentVersion\Uninstall\
> {xxxxxxxx-78E1-11D2-B60F-006097C998E7}
> "ProductID"=xxxxxxxxxx - jezeli chcesz to usn ten wpis
> potem uruchom np. worda - dostaniesz pytanie o numer.

Sprawdziłem na 3 dowolnie wybranych komputerach - choć klucz ten istnieje,
to nie ma w żadnym z nich ProductID (pozostałych kilkudziesięciu nie
chce mi się sprawdzać ręcznie).
Być może chodziło Ci o:
HKLM\Software\Microsoft\Office\9.0\Registration\ProductID\@
Przynajmniej tam znajduje się ProductID w moim Office 2000. Ale nadal jest
to tylko ID, a nie Key :)
Z drugiej strony, to kto jeszcze (poza mną) korzysta z Office 2000? :>

Jacek