Re: klucz licencyjny i wersja....

Autor: Michal Biek <mbiek_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 20:49:09 MET DST

Jacek Kalinski log(in):
> Pokaże. Po uruchomieniu produkey wciśnij F9 i wybierz sobie skąd ma
> wczytać klucz :)

A to mnie czegoś nowego nauczyłeś. We wczesnych wersjach chyba F9 nie
było...! Później, znalazłem najpierw winproductkey
http://www.rjlsoftware.com/?winproductkey, dalej WinAudit, Everset UE
necrackowany;-) kilka dni używałem teź... a na koniec bajki kupiłem se
SIW 4Proff:-)
Dla zabawy, po walce z Napoleonem ;-), złożyłem do kupy wiedzę
znalezioną w INecie i wgłowie... i skrobnąłem sobie skrypt(y) we vbs/WMI
do ustalania tego i owego:-).
P.S.
Jak kto z "młodych orłów" chce to powtórzę, żeby było szybciej od
szukania po archiwum lub w INecie. Potrzebne tylko magiczne słowo;-)

> O ile nie jest to Office 2000 :) Bo ten nie przechowuje klucza w
> rejestrze.

Nie pamiętam już tego... no i nie mam tegoż w okolicy, aby sprawdzić.
Zatem nie potwierdzę, nie zaprzeczę.

--
Poznaj R20+
Sprawdź 7max