Re: Help - FAT32 i 80GB na USB

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 22:09:34 MET DST

On 9 Cze, 19:54, "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfi...@poczta.onet.pl>
wrote:

> Działa, ale przy tej wielkości ma nieoptymalny rozmiar klastrów. Windows
> właśnie dlatego ma takie ograniczenie.

może MS promuje swój NTFS. Formatowanie dysku jako FAT nie działa z
GUI. Trzeba użyć CMD w trybie admina oczywiście ;-) Śmiertelnik
dostaje NTFS i exFAT dla urządzeń przenośnych. Ale podłaczyłem dziś
dysk, skonfigurowałem router i działa to super. Zmapowałem sobie nawet
tego FTP i widzę go w okienku KOMPUTER jako kolejny napęd. Tak mi się
spodobało, że zmapowałem również serwer wirtualny ;-) jest to wygodne
i szybkie ale klienta FTP nie zastąpi w kilku sprawach. Teraz mi
został QoS do zrobienia, aby FTP czy WWW nie zabrało pasma VPN ;-)