Re: IE8 wolniejsze od IE7

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 12:28:59 MET DST

> zainstalowałem IE8 i teraz śmiga dużo szybciej od IE7 - imo.

Jestes pewien? Jesli masz chwilę, zrób taki test:
1. Otwórz allegro.pl
2. Stamtąd z dolnego menu otoMoto.pl - otworzy się w nowym oknie
3. W otoMoto kliknij Samochody, a potem w jakąś popularną markę z wieloma
ofertami
4. Załadują się aukce dotyczace danej marki - pojawiają się one od razu, ale
zanim linki staną sie aktywne, trzeba poczekac 1-3 sek, bo strona się
"doładowywuje". (w ie7 linki były dostepne praktycznie od razu)
proszę o ten test, bo mam tak na dwóch dość róznie skonfigurowanych
systemach XP prof, ponado przeprowadziłem też twoją procedure deinstalacji i
nic nie pomogło.
Oczywiscie gdyby ktos inny zechciał tez zrobic taki test, byloby miło
przeczytać wyniki.
S.