Re: IE8 wolniejsze od IE7

Autor: Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU_at_gazeta.pl>
Data: Tue 09 Jun 2009 - 17:11:43 MET DST

kamil pisze:

> Cos macie nie tak panowie, z IE7 nie korzystalem nigdy, ale IE8 nie ustepuje
> wiele FF w szybkosci dzialania. Sprawdzone na kilku maszynach, na ktorych
> pracuje dluzej (od ponad 3-letniego laptopa z jakims 1.86 na centrino) po
> quad cory w pracy.

Czyli z 3 wymienionych przeze mnie przeglądarek uzywałeś tylko jednej,
ale uważasz porównanie za błędne. Tyz piknie...

Ja nie wiem jak wygląda porównanie z FF, bo po wymianie sprzętu jakoś
nie zebrałem się by ponownie zainstalować FF.
Za to mam na swoich komputerach stacjonarnych i na laptopie IE7, IE8,
Operę i Google Chrome i jeśli chodzi o szybkość uruchamiania to
kolejność jest taka:
1.Opera /Chrome
3.IE7
4.IE8

Nie trzeba przyrządów, różnice są bardzo wyraźne.
Co najmniej kilkukrotne.

Pozdro

--
Borafu