Re: IE8 wolniejsze od IE7

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Tue 09 Jun 2009 - 15:00:40 MET DST

"Borafu" <borafu_NIELUBIESPAMU@gazeta.pl> wrote in message
news:h0jr5d$jlr$1@inews.gazeta.pl...

> Chyba tak, ale prawdę mówiąc samo ładowanie IE8 tak mnie wkurza, że już
> później niewiele mi potrzeba.
>
> Najpierw kilka sekund nic, a potem mam okienko z napisem "trwa łączenie".
> No i jak się już połączy ze stroną "about:blank" ;-) to można działać.
>
> Już IE7 przekonał mnie do Opery, ale IE8 to chyba na zamówienie marketingu
> konkurencji MS wyprodukował.

Cos macie nie tak panowie, z IE7 nie korzystalem nigdy, ale IE8 nie ustepuje
wiele FF w szybkosci dzialania. Sprawdzone na kilku maszynach, na ktorych
pracuje dluzej (od ponad 3-letniego laptopa z jakims 1.86 na centrino) po
quad cory w pracy.

Do tego wreszcie obsluguje tak banalne rzeczy, jak chocby dwuklik na czesci
URLa w pasku adresu zaznacza tylko te czesc (oddzielona / albo .) zamiast
calego itp.

Pozdrawiam
Kamil