Re: IE8 wolniejsze od IE7

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 12:02:17 MET DST

"Borafu" <borafu_NIELUBIESPAMU@gazeta.pl> wrote in message
news:h0lu3d$k8u$1@inews.gazeta.pl...

> Czyli z 3 wymienionych przeze mnie przeglądarek uzywałeś tylko jednej, ale
> uważasz porównanie za błędne. Tyz piknie...

Uzywalem krotko, dlatego przestalem. IE7 ze wzgledu na kompatybilnosc z
niektorymi stronami przynajmniej kilka razy w tygodniu wlaczalem. Opery
probowalem swego czasu, nie podeszla mi, ale nie o tym mowa.

Mowa o IE7 vs IE8 i tu drugi wypada zdecydowanie lepiej. Po testach poszedl
tez do kilkuset uzytkownikow i czesto slysze podobne do mojej opinie.

> Nie trzeba przyrządów, różnice są bardzo wyraźne.
> Co najmniej kilkukrotne.

IE7 uruchamia sie kilka sekund, FF w max jedna. FF jest gotowy do pracy od
razu, IE7 przez nastepnych kilka wyswietla pusta strone albo mieli cos nie
reagujac na zadne klikniecia, FF wrecz przeciwnie. Nowemu IE8 blizej do
firefoxa, niz starszego brata.

Pozdrawiam
Kamil