Re: IE8 wolniejsze od IE7

Autor: Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU_at_gazeta.pl>
Data: Mon 08 Jun 2009 - 22:09:17 MET DST

Skylla pisze:
> Po aktualizacji w Win XP Prof IE7 do IE8 niektóre strony wczytuja się
> zauważalnie dłużej.
> Typowy przykład to aukcje allegro czy otomoto. Strona pojawia się co
> prawda natychmiast, ale jeszcze przez 1-3 sek jest martwa (nie działaja
> linki, przewijanie itp) tak jakby doczytuje się jej zawartość. W IE7
> znacznie szybciej można było korzystać ze strony, tzn przewijac ekran
> czy coś tam klikać. Efekt występuje na obu testowanych komputerach
> Ma ktoś podobnie? Może wystarczy coś w opcjach zmienić?

Chyba tak, ale prawdę mówiąc samo ładowanie IE8 tak mnie wkurza, że już
później niewiele mi potrzeba.

Najpierw kilka sekund nic, a potem mam okienko z napisem "trwa
łączenie". No i jak się już połączy ze stroną "about:blank" ;-) to można
działać.

Już IE7 przekonał mnie do Opery, ale IE8 to chyba na zamówienie
marketingu konkurencji MS wyprodukował.

Pozdro

--
Borafu