Zdalny pulpit mało zdalny...

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Mon 08 Jun 2009 - 23:11:57 MET DST

Witam!
Jakie pasmo potrzebne jest aby ta usługa działała normalnie? Jak po
LANie to hula jak ta lala, jak po VPN to się zwiesza, rozłącza - raz
się da pracować, a raz zrobić cokolwiek graniczy z cudem. Mam po
jednej stronie TP i NEO 6MBitów czyli UL 512, a po drugiej kabel i
4MBity w tym UL również 512. I mu mało. Jak napisałem wyżej, pulpit
łączy się przez rurkę VPN po lokalnym IP. Udostępnia Vista Busieness,
a klient to Vista Home Premium.

Jak to udrożnić?

Pozdr, K.