Re: nie idzie wyłączyć komputera?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 07 Jun 2009 - 15:08:26 MET DST

In news:h0g6h9$l86$3@inews.gazeta.pl,
*P...* <niepodaje@gazeta.pl> typed:
> Witam,
>
> Mam systemy XP Prof. i kiedy chcę wyłączyć komputer system normalnie
> wyłącza się, a następnie uruchamia ponownie. Objawy zaczęły się po
> zmianie antywirusa i instalacji SP3.
>
> Na każdym komputerze zrobiłem mniej więcej coś takiego:
>
> 1. wywaliłem avasta 4.8 prof.
> 2. przeszedłem przez proces sprawdzenia legalności XPka
> 3. zainstalowałem SP3 do XP Prof.
> 4. restart
> 5. Instalacja NOD32 biznes (lokalne lub zdalnie)
>
> Powyższą procedurę przeprowadziłem na około 60 maszynach niestety na
> [...]

Otwórz edytor Rejestru i dokonaj zmiany w kluczu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
DWORD "PowerdownAfterShutdown" = 1
oraz uruchom menadzer urzadzen-->Widok ->Pokaz ukryte urzadzenia-->
wlacz NT APM/Legacy Support, plus wlacz funkcje 'ACPI Support' w biosie.
lub
PP na pulpit-->wlasciwosc-->wygaszacz ekranu-->zasilanie-->zaawansowane
zarzadzanie energia (APM)--> zaptasz Wlacz obsluge zaawansowane
zarzadzanie energia